Sunday 2 April 2017

Maajun Anggun Bistari di carboot seksyen 13

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, mulai hari ini 2/4 dan hari ahad berikutnya selama 5 hari kak mila akan berada di pasar carboot seksyen 13 bersama maajun anggun biastari. Bagi sesiapa yang nak tahu lebih lanjut tentang mab boleh la jumpa kakmila face to face ye.
Jangan malu jika anda ada masalah wanita kerana itu perkara biasa.

Kak mila Tak sangka, ramai sebenarnya  yang dah tahu tentang Mab ni sebagai " family planning" tapi mereka tak tahu nak dapatkan stok maajun anggun bistari di msna. Ada yang beli dengan dealer dealer yang jauh dari mereka. Sebenarnya dealer SAH maajun ni dah ada di setiap negeri.

Mab ni dah dikenali ramai, maklumlah dah lebih 15 tahun berada dipasaran. Dah berkali kali pakeginnya bertukar tukar dan harganya dari rm 12 telah menjadi rm 21. Bukan pengeluar saja sahaja naikkan harga , tetapi kos bahan mentah yang semakin meningkat...


Tapi setuju tak, kalau kak mila kata harga mab sebenarnya jauh lebih murah berbanding produk dalaman yang lain. Ada  yang mencecah rm 120dan rm70 satu botol....so..harga mab tetap yang termurah dan terjimat untuk anda. Betul tak?

Jika anda nak harga lebih murah, boleh jadi agen jualan kami hanya bermula dengan rm 340 dan anda  akan diberikan 20 botol mab.
Bukan itu sahaja...

Ada group wasap
Gambar produk
Maklumat produk
Testimoni
Cara beriklan
Cara jawab pm
                               Bantuan pengetahuan
                 Kami tak akan biarkan anda sendirian 
                  kita akan buat secara berjemaah.ok tak?

Jangan lupa hubungi kak mila ye. 




No comments:

Post a Comment