Monday 27 March 2017

Gerak gempur Mab di shah Alam

Kesibukan menyebabkan kak mila tak semoat nak update tentang ggm di shah alam Pada 25/2/2017 yang lepas. Tapi biarpun terlewat kak mila nak cita gak. Ggm di shah Alam merupakan langkah pertama kak mila untuk meroket dalam Mab. Inn shaa Allah.

Tak sangka ramai rupenya pengamal mab. mereka ni sangat setia bertahun tahun. bestkan? seronok sangat dapat ilmu daripada mereka. Seronok sangat berniaga secara berjemaah.


                     Gerak gempur Mab di Shah Alam
Team #suanggunNetwork
25/2/2017

kak mila sebenarnya berada dibawah team Puan Syuhada yang merepuakan orang ke2hebat dalam bisnes mab dan orang yang dah berpengalaman berbelas tahun dengan mab.

Biarpun agar terlewat kak mila bertemu dengan produk maajun anggun Bistari @ lebih dikenali dengan  mab tapi rasanya belum terlewat untuk kak mila fokus untuk mengembangkan netwoking, agen atau daeler mab dibawah mabteamfh. buat masa sekarang kak mila hanya ada 3orang agen aktif.

kalau diberikan peluang or rezeki kak mila nak cari 5 orang setiap negeri dan berlainan daerah. Semoga kebaikan produk Mab dapat dirasai oleh setiap wanita.


Team #KAnggunetwork

Team #lizmabsupernetwork

Siapa yang join kak mila, sama sama berkongsi rezeki dalam bisnes #maajunnanggunbistari boleh hubungi kak mila  di kompleks Pkns Shah Alam.




No comments:

Post a Comment