Monday 27 March 2017

Setia bersama Mab.

Maajun Anggun Bistari,merupakan maajun tradisional campuran herba 100% tanpa bahan pengawet dan juga bahan kimia. Sebab itulah ramai pengamal mab ni "setia" berbelas tahun dengan Mab.

Itulah salah satu keistimewaan mab yang kak mila perasan dan tau. Bermula dari agen, dealer , stokis, master stokis, semuanya merupakan pengamal maajun Anggun Bistari.  Mereka makan untuk menyelesaikan masalah mereka dan alhamdulillah, apabila serasi, timbulnya keinginan untuk berkongsi tentang kebaikan dan keistimewaan mab.

Ada juga yang menjual secara tak sengaja, apabila sahabat melihat agen dan dealer-dealer mab ni aktif. Sihat dan  sentiasa cergas. Mereka mula merisit khabar tentang mab dan secara tak lansung berkakunya shering dan jual beli. Diri kita adalah aset utama yang seringkali diperhatikan oleh orang sekeliling.

Sepertimana kata kata Master stokis Puan Shuhada, percaya sebelum berjaya. Percaya atau tidak mab yang beharga rm 21 , bewarna hitam pekat telah berjaya membantu ramai wanita keluar daripada permasalahan dalaman mereka seperti

1.period yang tak teratur,
2.Period tak lawas
3. Period tak datang
4. Keputihan
5. Kesuburan
6. Family planing
7. Merapatkan keintiman
8. Mencantikan breas
9.cergas bertenaga
10. Si sempit yang dirindui...

Hanya bermodalkan rm1 sehari, anda dapat memiliki semua keistimewaan di atas. Baguskan. Tak cuba tak tahu.. dah cuba pasti jatuh cinta dan tak nak berpisah dah. Akan dibawa mab tu kemana sahaja.

Dari wanita untuk wanita.
Berikan diri anda peluang ke 2 untuk jatuh cinta lagi.
Untuk maklumat lebih lanjut boleh hubungi kak mila di kompleks pkns shah Alam

No comments:

Post a Comment